The Spring Knitting and Stitching show

The Spring Knitting and Stitching show równa się dobra zabawa, edukacja, wystawy i udane zakupy:)

Resize of IMG_2470

Tkanin było tyle, że można było dostać zawrotu głowy. Wybór co zakupić był ciężki, bo by się chciało wszystko:) Wełny, nici, szydełka, druty, scrapbookingowe rzeczy, malarskie akcesoria, haft… do wyboru do koloru, z różnorodnością cen.

Poznałam nową technikę malowania na tkaninie, triki patchworkowe, haft gold embroidery.

W ramach tego show zorganizowano konkurs na wiosenne kwiaty wykonane na drutach. Bardzo spodobały mi się kalosze z żabą:)

Resize of IMG_2540

Spotkałam ponownie projektantkę gazety scrapbookingowej „Papercraft” Angelę Poole. W numerze styczniowym Papercraft bardzo podobał mi się jej projekt z manekinem, gorsetami i sukienkami.

pin108.cover_small

Pod jej okiem z grupą dziewczyn robiłyśmy kartkę z muffinką:)

Resize of IMG_2499

Emily Peacock również zawitała na ten show.

Resize of IMG_2569

Dołączyłam do recyklingowego projektu szydełkowych kwiatów z reklamówek:)

Resize of IMG_2581

Zorganizowano ciekawą wystawę, gdzie były postacie wykonane z kości

Wystawę projektów studentów szkoły projektowania, haftu.

Oczywiście była wystawa patchworków i quiltingu połączona z krótkimi warsztatami z podstaw patchworku oraz ręcznego quiltingu.

Chodząc po stoiskach można było podziwiać wiele pledów w różnym stylu, szydełkowe i robione na drutach dzieła.

Zrobiłam kilkadziesiąt zdjęć – aby przybliżyć tego typu craftshow – Klik

Do Londynu przyjechałam wcześniej, aby zaglądnąć jak zawsze do V&A Museum. Okazało się, że jakimś zbiegiem okoliczności jest tam nowa wystawa o Azji – Chiny, Korea, Japonia. Skolekcjonowano wielki zbiór sztuki m.in. zbroje Samurajów, obrazy, haft, miecze, przybory do pisania…

20130319-161848.jpg

Jak nigdy doszłam na 6 piętro:) gdzie podziwiałam porcelanę z różnych zakątków świata oraz meble.

Koleżanka Beata dopomina się zdj. zakupów, wiec proszę:)

Resize of IMG_2598

 

The URI to TrackBack this entry is: https://robotkistefci.wordpress.com/2013/03/19/the-spring-knitting-and-stitching-show/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentDodaj komentarz

  1. Ależ ci zazdroszczę! Cudowna okazja, by spędzić czas, poznać na żywo ludzi, których podziwiać i jeszcze bardziej poświęcić się swojej pasji. Szkoda, że w Polsce takie imprezy jeszcze latami nie będą mieć szans na zaistnienie…


Dodaj komentarz