Twórczy koniec lata

“Twórczy koniec lata” 20-21 sierpnia.  Dwa dni warsztatów, doborowego towarzystwa, kreatywności z dużą dawką dobrego śmiechu. Tym razem na „Nocnym szyciu” szyłyśmy spódnicę tulipan z dzianiny pętelkowej „Burda” no 3/2008 mod. 114, oraz bluzkę kimonową „Anna Moda na szycie” no 3/2015 mod. 48./

Workshops closing creatively the end of this year’s summer titled “Twórczy koniec lata”,  between 20the and 21st of August. This two-day workshop in a good company propelled by creativity and fueled by good laughter. This time during “Night Sewing” we were making a tulip skirt of cotton terry „Burda” no 3/2008 mod. 114, and a  kimono blouse created from „Anna Moda na szycie” no 3/2015 mod. 48.

W ciągu dnia natomiast, Wiola uszyła psa, a Gosia kota i torbę./ In daytime Wiola and Gosia made a dog and cat.

Oczywiście, żeby nie marnować przerw między zajęciami zajęłam się szyciem kimonowej bluzki. Niesamowitą dzianinę podarowała mi Basia – Wielkie dzięki B./ Naturally, I don’t like wasting time, so between the meetings I started to sew the kimono blouse. Basia gave me wonderful fabric 🙂 – Thank you B

20160820_162903_20160822154154771

W niedzielny poranek zajęłam się scrapowaniem z dziewczynami na dużej sali. Zrobiłam trzy LO i wygrałam:) / On Sunday morning I focused on scrapbooking with the girls in the big hall. I created three LO and I win 🙂

4

A o 11 rano wzięłam udział w warsztacie mini albumu „Brag Book” z Zuzanna Gułaj ale niestety straciłam wenę:( / At 11 o’clock I participated in the mini album “Brag Book” Workshop with tutor Zuzanna Gułaj but unfortunately I lost my inspiration:(

Ten weekend był niesamowity! / This weekend was emazing!

The URI to TrackBack this entry is: https://robotkistefci.wordpress.com/2016/08/22/tworczy-koniec-lata/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Dodaj komentarz